\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Nak kambing golek !
09 August 2011@10:15 PM
Photobucket

Tengok tajuk je dah kecur air liurr . HAHA . 1 jenis makanan je yang aku idam sekarang ni . KAMBING GOLEK ! Yes . Sebabnya sejak aku pergi bazaar Taman Melawati tu , aku dah ternampak kambing ni di golek-goleknya , di panggang-panggangnya , di potong-potongnyaa .  fuhhhhh ! Dasattttt :P  Hakhak . Mana taknya buat peminat kambing seperti aku nih mesti nak makan punya . Tak dapat aku merajuk . So , aku nak jugak nanti . Kambing tu kalau cicah air asam , Ya Allah , rasanya tak terkata . Nikmat betul . HUHU . . Cuba korang tengok nihh . .


Fuhhhh !

macam-macam aksi ada nihh . HAHA !

Nyum2 !!! xD

Kambing...kambingg ... Bilo nak makan nih . HAHA . Nak tunggu si Keisha punya aqiqah lambat lagi . kakakakaka . Nak tunggu aku kawen , entahnya bila baik beli sendiri . Kalau orang belanja lagi best kot xD  Buat masa ni dok tengok gambar dulu la . Survey-survey dulu restoran ke , HAKHAK . Bajet duit banyak . Kambing golek ni mau bape ringgit sekali beli . Ceit ... Tulunnnnnn ~ Tulunnnnnn ~ 

p/s : Semalam baru makan Nasi Briyani Kambing . HAHA . Hantu kambing betul xD