\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Raya Takde Makna . . blablabla
21 August 2011@10:47 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ....


Semalam entry nak tacing , harini pun lebih kurang lah kan . HAHA , Tacing lah sangat . Apa-apa pun aku nak try to enjoy untuk raya ni . Try jeee . . Tapi tak tahulah kan . .




Pagi Raya : Time nih laaa time nak bermaaf-maafan dengan family . 


Lepas Sembahyang Raya : Melantak dulu makanan ketupat , rendang , sambal goreng .


Lepas Melantak : Kuar la pergi jenjalan dengan member . Lagi best karok . Pakai jubah pergi karok . Memang best .


Lepas Puas Jenjalan : Merayap umah member . Lepas satu , satu .. Tak cukup satu , satu bandar aku merayap .


Melantak lagi : Melantak sehabis boleh .


Waktu Malam : Main mercun .


Tu baru planning , belum lagi masuk drive thru pagi raya . kahkah . Paling malas pun aku layan citer kat tv jelah . Macam-macam ada . Pagi raya lagi aku dah beraya dengan Iqram Dinzly , Shah Jazle , Fahrin Ahmad . . Bestt tuu . Sambil-sambil tu buat taik mata mimpikan Patrick Dempsey . Ohhh malang sungguh raya tahun ni tak best . . Okay aku dah ngantuk . . Selamat Malam .


p/s : mood : Demam...