\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Rindu Arwah Atuk.
26 August 2011@2:40 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ....


Selamat pagi , HEHE . Masa tengah taip ni pukul 12.46pagi . OMG . Tengah malam la ni kiranya . Maaf ye entry kali ni agak sebak , bagi yang tak tahan tu , sediakan tisu ... huhu. Tak semua orang tau betapa pentingnya seseorang yang ada dalam hidup kita tu tiba-tiba dah tak ada dalam dunia ni... Sedarkah ? Aku mempunyai seorang atuk yang dulunya selalu manjankan aku ... Mana-mana pergi mesti bawak aku . Mengikut cter mak aku la sebabnya masa tu aku berumur 3, 4 atau 5 tahun ... memang tak ingat sangat lah kan ... Dulu , mak aku kata aku lah cucu kesayangan arwah atuk . Macam tak caye je kan ... Dalam ramai-ramai cucu tuu arwah atuk pilih aku . HEHE . Arwah rajin dukung aku ke hulu ke hilir ... Tapi tak ingatlah ke mana . Ada gambar dia masa sebelum dia meninggal . Gambar dia dengan aku , hmmm . aku taknak post sebab tak sanggup la nak tengok ... Tahun lepas kot , aku tak ingat la . Aku ada ziarah kubur arwah atuk ... Rindu kat arwah tak tertahan... Sejak dia meninggal , aku tak pernah ziarah arwah atuk ... Yelah , dulu-dulu kan berperangai budak-budak ... Memang takk arr nak ziarah ... Sekarang ni , aku rasa macam nak luahkan semua masalah aku kat dia ... Tapi atuk dah takde... Aku rinduuu... Kalau atuk ada lagi , aku nak stay dengan dia je . Apa boleh buat , dah la raya ni tak dapat balik kampung ...




Hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ sedey bangettttt ... Apa-apa pun aku sedekahkan al-fatihah kat atukk ... Moga arwah tenang di alam sana . Aminnn.... sobs sobss ....


p/s : Tarikh arwah meninggal 23 Jun . Tahun tak ingat .