\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Ada Aku Kesah ?
16 September 2011@11:41 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Sumpah penat ye cik abg akak , kengkawan , pakcik makcik semua . Dari pagi aku ghenyah pergi Melaka sebab ada birthday party anak buah then balik-balik terus ke hospital . . Haishh ! Penatt gila kot . Dah la semalam dapat tidur 3 jam je -_________-'   Fine ! Disebabkan itulah aku mahu berceritaaa .... Kisahhnyaaa bermula ...






'Ehh , kenapa ya , aku tengok si polan ni haritu relationship dengan yang dia ni , lepas tu yang ini pulak . Entah-entah PLAYGIRL !



Maka dijawablah dengan jawapan terbaik aku :



'Ada aku kesah ? Jaga baik-baik tepi kain kau ye Peahh . Sebelum aku selak bagi malu kau seumur hidup . Kalau tak tahu apa-apa jangan nak judge aku . Daaa~



Kesimpulannya , aku menyampah orang yang sibuk hal aku ... Lagi-lagi hal peribadi .. Asal aku bahagia , aku tak pernah kacau kau ye PEAH . . Dalam hati aku , aku still tahu mana yang baik and mana yang tak baik . . Warass lagi baii . Setakat relationship 'Married with .... ' tuh pun kau nak kecoh . Habis yang married with laki dengan laki tu kau tak bising ? Ohhh please ! What the hell ! You really don't know who I am ... Lepastu nak sibuk-sibuk judge aku bagaiii ... Kecoh lebih laa PEAH . . . Aku punya suka lah nak relationship dengan siapa-siapa . Kau tu ada kena mengena dengan aku ke ? Kalau ada kena mengena pun , ADA AKU KESAH ? 

p/s : Walaupun dah ada Mr.F , dalam hidup aku , aku still single . Hak aku la nak kawan dengan siapa-siapa pun ... Ada aku kesah ? Syurga bukan kat kaki kau . Damn !