\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Cik Pipi Kembaliiii ! HOT STORY~
12 September 2011@2:04 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Setelah sekian lama tak post entry , sebab musabab nya aku tersangatlah busy ... Mengalahkan retiss . Auwwww ! HAHA . Perasan lebih youu .... Aku busy sebab ada tetamu datang rumah .. Maklumlah pekerja-pekerja dari mnyammar , bangladesh , indonesia , philiphines dah takde ... So , aku yang kena ganti . Made in Zimbabwe . HAHAHA . Zimbabwe zimbabwe punnn .... xD Fikir sendiri .... HAHA .... Dah lama tak meroyan sini nokkk . Rindu bangett . Sepanjang minggu lepas , time aku nak rehat laa banyak pulak cerita yang nak di citer . GRRR !!! It's okay ... Aku menghabiskan sisa-sisa masa hangout dengan TTM ( Teman Tapi Mesra ) . Amboiiii .... *amboiii , hang nak kena marah dengan Mr.F ka cik pipi oiiii , loklakk ! Ermm , tuu teman je . Tak lebih dari tu :P  At least , Mr.F tahu aku kuar dengan siapa kann .... HUHU xD


Maiii aku dedahkan siapa laa TTM aku tuu kan ? HAHA . Ni diaaaa :)




Sorry naa pic gegar plak . xD

Nama dia Adam , umur 18 ... Dia ni laa peneman saat-saat duka aku . HAHA . Yeahh time mereng-mereng ke , time muram-muram ke carik je dia niii . Layan kepala tak betul aku tu . HAHA . Tapi masa pic atas ni , kitorang memang dah plan nak kuar pun . Dan bukan saat-saat duka aku laa ... Yang paling buat aku 'RAWRRRRR' sekali bila ada orang komen pic ni , sweet ! Secocok la ! sepadan ! Dan aku terima semuanya dengan redha dan pasrah sebab sememangnya aku faham diorang PERLI . HAHAHA ! Sebab muka aku nampak tua dari dia kot . Tapi memang aku tua dari dia :P Ada lagi best , ada orang panggil aku SUGAR MUMMY ... 
-______________-'   Patut ke ??? Padahal kawan-kawan je kot . Takpelah yang penting family aku dengan Mr.F memahamiii :)  Ohh terima kasihhhhhhhhhh ! 

Hidup tak best kalau terperap dalam rumah tanpa enjoy , HAHA . Aku bukan liar tapi aku berkawan dengan semua orang . So , ada yang salah anggap hubungan aku ni . So , aku dah pun terus terang kann .... Harap maklum ya ! So , next .... 


Me and Keisha :)

My little cutiee :) OMG , she so cutee ! HAHA . puji anak buah sendiri . :P Apa salahnya kan?? Masa ni pic masa aku beraya umah kezen aku dekat gombak :) Ehh , ni pic masa dalam perjalanan laaa . Tak nampak ke dalam kete tuu :P Tapi muka keisha lain pulak time ni , sebabnya masa ni dia tak sihat .. Demam seminggu ... 


Dari sudut depan . AHAKS ! xD

Twister tuu yang pentingg tuu ... Lalalalaa xD  Dah besar dahh Keisha aku ni ... Comel serupa Amma dia ... :P *muntah hijau lah anda ... HAHAHA .. Balik daripada beraya haritu , aku terus ke Wangsa Walk Mall , saje nak jalan-jalan ... Sambil perabihkan duit raya . HAHA . Jangan ingat aku dah tua duit raya aku tak dapat ye . Raya pertama je aku dapat m150 . Haaaaaaa :P Ini bukan kisah dongeng . Realiti . Yang banyak bagi tu opkoss bapak aku . .. HEHE ... Tapi habis sudah duitnyaa , sebab beli barang-barang keperluan .. Tak yah citer la barang apa ... Okay then , lepak terus kat Georgetown White Coffee ... Yummyyy ! Padahal makan rojak penang and apa nama air tuu . Lupa laa plakk ... Rasa-rasanyaaa Coffee Mix . HUHU . Sila-sila nikmati gambar akuu ....


Tengok airr tuu . kempunan plak rasa . ahaks

Okayyy , that's all for today ! Aku nak rehat seminggu je . Saje cter gempak . Kalau ada hot story nanti aku maii naa . Ahaks :P

p/s : Amma tu panggilan Keisha kat aku ....