\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Kalau Itu Takdirnya .
19 September 2011@9:33 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ...


Maaf kalau aku ni sekejap post , sekejap tak post ... Busy right now . Dengan tugas banyak kat rumah ni.. Maklumlah anak dara ... Kalau tak buat kerja , orang taknak masuk meminang ... Cakap pasal meminang , ramai plak kawan-kawan aku yang dah bertunang/kahwin ... Aku turut happy bila diorang dah bertemu jodoh masing-masing... Jodoh semua di tangan tuhan ... Yang mana tak jumpa jodoh lagi tuu it's okay , kita still muda . HEHE . Tapi apa yang aku nak cerita , ini semua berkaitan soal hidup aku ... Aku memang bertuah sebab dikelilingi kawan yang banyak membantu dan setia mendengar semua masalah aku ... Alhamdulillah ... Dan aku juga ada DIA .. Tapi , sejak-sejak ni aku macam takde feel nak mesej dengan dia ... tapi aku masih sayang dia lagi ... Aku pun tak tahu kenapa ... 


Ini dugaan kedua , bulan lepas gaduh teruk jugak sampai break sekejap ... Hmm entahlah .. Macam dah takde seri ... Mungkin aku yang bersalah ... Aku ni memang banyak kekurangan .. Kadang-kadang terfikir diri sendiri ni memang tak layak nak sayang orang lain ... What am I going to do with this problem huhh ?? Seeloknya aku pergi kerja carik duit ... Dah memang aku nak kerja sangat tapi disebabkan adik aku masuk hospital , aku kena jaga rumah , jaga adik aku lagi ... Tapi sekarang adik aku dah kuar dari hospital , aku pun start lah merayap carik kerja ... Tak tahan dok rumah terperap macam cinderella , *muntah ... 


Lagi pasal cintaa ? HAHA . Aku mampu berdiam diri je ... No komen ya .... Yang aku tahu , aku nak carik duit untuk aku dan family ... Kalau ada jodoh ada lah ... Lagipun aku ni bukannya laku ... Ciri-ciri supermodel pun takde ... Wanita biasa (ayat pasrah) ...


mungkin 10 tahun lagi .

p/s : Aku taknak pergi kenduri kahwin siapa-siapa buat masa ni ... Fullstop !