\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Melepak budaya kami...
26 September 2011@10:40 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuhh :) 


Sekarang baru berkesempatan nak menaip sampai lebam... AUWW ! Akibat ke 'busy' ran yang tak dapat dibendung aku curik curik masa jugak nak menaip ni ... Sekarang kat atas tilam empuk lagi masam , me 'landing' kan diri sebentarr untuk share cerita aku yang tak seberapa ni .. KEHKEH .. Rindu kot nak menaip .. Semalam entry pendek je just untuk menasihatkan follower aku tu ... Okay lupakan sejenak . HAHA . Apehal la gangguan bahasa betul malam ni ... Hari sabtu kelmarin , family aku semua keluar , kiranya tak ada kat rumah la kan ... Ayah aku pergi kenduri kahwin , mak aku , kakak , abang ipar and adik aku pergi rumah kezen ada buat 'makan-makan'.... Cool ! tapi malangnya aku dengan adik bongsu aku tak ikut punn xD


So , kitorang pun plann baekk punyerr pergi jenjalan sendiri .. HAHA ... Alaa gerak pergi Jusco AU2 dekat rumah nun tuu jee :)  Jalan kaki bolehh tapi kaki aku tetiba nak cramp je kann :P  So , aku pun drive jela , KEBETULAN kereta ada ! HAHAHA ... Pantang ditinggal ... Kesempatan baekk laa :P 




ni tengah drive ni , aksi spontan :P

Sesudahh sampaiiiii .....


Muka natural tanpa makeup :P

Sesudahh sampaii , ini dulu yang ku terjah ... Nampak tuu ? Ice blended laa ... HAHA ... Mana tak buncitt .. Aiss memanjang ... Tetiba nak nasihat sendiri .. KAHKAH .. Takde koje lain laa kitorang memang suka carik penyakit ... Kebetulan adik aku ni baru je habis UPSR , melantak laa apa yang kau nak ... Cek tumpang gembira . HAHAHA ... Aku pun melayan lah adik aku ni ... Layan punya layan dah tu aku pergi saloon plak , bukan aku nak gunting rambut , rambutku dah cukup pendek ... Aku hantar adik aku ni haa ... Nak tengok ke ?? sat naa ...

Popular ko Jahhh !

Kau tahu ? serabut aku tengok rambut dia .. Mata aku pun naik kelabu tengok rambut dia yang menggerbang tu ... Baik aku bawak dia ke saloon ... Tak rugi punn , murah pun murah ,  kepala pun ringan ... Ni tak , serupa hantu kak limah . HAHAHA ... Sorry ye maksuu :P Best gila kot kuar berdua , takde orang kacau . HAHA ... 

# Kalau aku tak post entry lepas ni itu bermakna internet aku tak berbayau lagi ye . HAHA ...

p/s : next time boleh kuar lagi tapi bukan dengan kau ! HAHA ... Mr.F , waiting for youu :D