\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



My Bambam Yang Nakal .
22 September 2011@5:55 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuhh :)


OKAY , dok tayang pic dulu . HAHA ...


tengoklah muka nakal diaa :P


Senyum lebauu harinii ... HEHE .. Sebabnya terlampau happy sebab Mr.F kann nak maii KL next week ... HUHU .. So , dia akan keje di KL.. Semata-mata nak dekat dengan aku .. Thankss sayang :) Sanggupnya dia berkorban untuk aku .. Jauh tuu dari Taiping ke KL ... Bayangkan laa betapa jauhnyaa... Belum masuk Kedah lagi . HAHA . Menangis aku kalau dia orang Kedah ... Kalau Perlis ? Azab menunggu laa lebih .... Apa-apa punn gembira sangat-sangat time nii ... Can't waitt . HEHE . Of course la aku akan hangout dengan dia . Wajib ! HAHAHA ... Dah 3 bulan lebih tak jumpa , bayangkan rindunya macam mana ??? :P


Jangan bayang ... Maluuu i nokkk ! HAHA ... Teringat lagi masa first time dating .. HAHA , gelabah nak mati ... Aku ler yang terlebih maluunyaa .. Nak nak lagi first time tuu jugak dia sempat kenakan aku ... Punyalahh time tu aku tunggu dia kat KL Sentral , HAHA . Tunggu dia keluar dari train , aku dok perhati je orang-orang yang keluar dari train tu kan , tak nampak nampak bayang Mr.F ... Pastuu tak lama tu , handphone aku berbunyi laa Mr.F call ... Dia cakap lambat lagi sebab KTM sloww nak mati .... Aku pun ye laaa tunguu dia nak dekat sejam jugakla . HAHA . Ini kes aku terlebih awal sampai laa :P  Then , masa dia kata lambat lagi tu rupa-rupanyaa dia dah ada kat belakang aku lama dah . HAHA . Sampaii hatii youu sayanggg :P  Tu pun dia dok main cuit bahu aku . HAKHAK . Kalau dia tak cuit , takde makna nak sedar tipahh oiii ... Bahu aku kan kebal . HAHAHA xD 


Actually banyak kali laa dia kenakan aku ... Nak berhati-hati sangat pun tak boleh . Haihhh ! Suka betul dia ... Tak sah kalau tak bergurau . HAHA . Minggu depan aku dah ready dengan minyak kembung perut ... Yoko yoko pun aku bawak , kot kot leher kejang tak pasal-pasal diskaun pulak aku .WAKAKAKAKA ! Sengal-sengal ubi macam ni lahh nokk :P Tapi tuh laa dia moment first date dengan dia . HAHA . kelakar sungguh laa :) Kalau hari-hari aku dok gelak macam ni , mahu bertambah GEMBIRA ( gemuk ) akuuuuu .... Nasiblah laki aku jenis tak kisah aku gemuk , bising sikitt tu biasa la , hahahaha !


p/s : Lepas ni jangan noty noty dengan Amma ye Daddy *muntah ...  Ouhh , miss you darl !