\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Nak Berehat Dari Dunia Blog Buat Sementara
04 September 2011@11:15 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)





Memandangkan aku selalu online dan selalu update ,
hari ini aku memutuskan bahawa aku nak berehat seketika dari dunia blog .
Bukan nak bersara . HAHA . Aku pangggg kanggg ! 
Jangan lah nangis ye . HEHE . Aku tau aku ni takdelah peminat/pembaca yang ramai.
Oleh itu , aku ingin berehat seketika untuk study balik apa yang aku tulis selama ni .
HAKHAK . Study lah sangat . YE ?
Mintak maaf banyak-banyak kalau ada buat korang terasa hati ke 
dengan apa yang aku tulis ni ...
Aku memang suka cakap lepas . Tapi niat aku sebenarnya untuk meluahkan je :)
Ampunnn ye ... 
Aku tak tahu sampai bila aku rehat .
Tapi , Yang pastinya takdelah sampai setahun . 
Korang tunggu je ketibaan aku nanti :P
I'm not in the mood to tell the story ... Since when ?
Sejak-sejak raya nihh . HAHA . Okay jagadiri bebaikk ye ?
I Love You All . Happy Blogging !
Assalamualaikumm :D

p/s : Sobss Sobss .... :(