\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



UPSR !
13 September 2011@11:30 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :)


Pada waktu ni lahh budak-budak UPSR tengah memerah otak menjawab soalan ... Macam mana lahh perasaan adik aku time ni . HAHA . Insyaallah dia boleh jawabb . Tengoklah akak dia siapa :P  Mudah-mudahan kann ... Dengar cerita jugak ada pulak budak-budak dapat soalan bocor . GRRR ! Baik tak payah tuisyen kot ... Kalau nak jawab periksa ni biarlah ikhlas . Semoga Allah mempermudahkan lagi untuk menjawab ....




Ni calon UPSR . HAHA . Besar gedabak .


Atas ni adik aku laa yang amek UPSR harini ... HAHA .... Besaq kan ? Kalau dia dah orang kata besaq , cek ni apa ?? :P Alaa cek pon gedabak jugak dulu ... HEHE ... Teringat pulak masa aku amek UPSR dulu . HAHA . Belum melangkah ke dewan lagi dah ketaq lutut .. Pulak weh , lepas tuu rasa nak terberak pun ada ... serius nii ... Tapi paling best masa tu exam takdelah sampai 2jam , 3jam ... HAKHAK .. Sakit punggung haa duduk kat kerusi ... Bukan tu je , siap boleh cipta air liur terpanjang atas meja ... Kesahh haaa ?? Masa SPM laa paling kalut . Menyampah kot nak habiskan exam tu . Kebetulan aku punya subjek last sekali pertengahan Disember 2008 ... Budak-budak kelas lain semua dah bakar mercun , tinggal budak-budak kelas aku je . Cinabeng ! HAHA . .. Memang sunyi lah kan ... Lepastu macam dah tak ingat nak jawab soalan kot . :P Ingat nak balik cepat je . HAHA . 


Well tu semua kenangan ... Sekarang dah free sangat-sangat . Kadang-kadang rindu kat sekolah tapi bukan nak belajar , nak bergossip . KAHKAH :P Nampak benau kuat main ...


p/s : Kalau kau dapat 5A , aku bawak jenjalan xD