\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



" Apabila kawan tak memahami "
14 October 2011@2:34 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh....


Well as y'all know that friendship is forever.. but bila mendapat kawan yang tak memahami ? Susah kan ? Dan ini yang terjadi kat aku ... Aku dah berkawan dengan dia lama dah.. Sejak sekolah.. And namanya tak perlulah aku mention kat korang sebab korang pun bukan kenal.. Dan tak baik nak mengaibkan ... Yeahh , alkisahnya , berlaku salah faham sikit... 



Tapi sebelum tu aku nak mention sikit apa kau tulis kat status kau ....


" masa susah carik aku , masa senang lupa kawan , macam tu ke dinamakan kawan ? "


WAHAHAHA berbulu aku baca ! kalau korang , angin kus kus datang tak ? HAHA . Begitulah jugak dengan aku ni haa ...


Marii sinii aku nak mention perangai kau dulu... Baca nih !!!



Sebelum :


Aku : Babe jum kuar tengok wayang...


Si polan : Jum ! tapi naik apa ? 


Aku : Kete laa.. kebetulan kete ada..


Si polan : Okayy ... Nak pegi pukul bape ? blablabla...


Aku : pukul blablabla ok see you tomorrow..


Si polan : okayy ! :D




Selepas :


Si polan : Babe , jum pergi jalan blablabla...


Aku : Okayy no problem.. tapi jum kita naik bus la sebab bapak aku nak guna kete...


Si polan : Err... bus ? aku tak kisah tapi dekat ke tak ?


Aku : Alaa nanti dah sampai situ , blablabla kena jalan kaki sikit la..


Si polan : Erm kalau macam tu tak pelah... Lain kali jelah kita kuar ...


Aku : -_-'


Semakin hari aku semakin tak faham dengan perangai dia.. Okay , terus terang akulah yang paling rapat dengan dia ... TAPI , masa sekolah .. Masa sekarang ni tak tahulah kan... Okay terus terang aku cakap , aku ni PENGANGGUR TERHORMAT area KL ni. HAHA... So , i don't have money nak kuar melepak selalu... So , bila ada kesempatan boleh la kuar ... Itu pun tak sama hari bila dia free kan... Dan bukan selalu kereta bapak aku ada kat rumah ni... Sebab kadang-kadang bapak aku bawak pegi koje... Please lah jangan jadi kawan aku masa senang je... 


And please memahami aku sebagai pengganggur ! Kalau kau nak kuar lepas ni , jangan ajak aku sebab aku tak ada duit and aku takkan mintak dekat mak aku sepertimana kau suruh aku buat... Kesianlah mak aku pun tak ada duit.. Jadi kawan seharusnya memahami masalah kawan.. Lainlah kau nak belanja kan ? Senang cerita ~


p/s : bergaduh takde faedahnya... TALK TO THE HAND !