\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Genap 8 Bulan
21 October 2011@2:25 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...




Salam jemaat buat semua... Sihat ? Aku pulak dilanda selsema + sakit kepala yang teramat sangat.. Tapi tu semalam... HAHA.. Harini tinggal selsema je... Okay entry harini aku nak cerita pasal hubungan aku dengan Fawwaz... Harini 21 Oktober 2011 genap sudah 8bulan hubungan kitorang sebagai pasangan bercinta la , belum kahwin... Haish*


Sepanjang 8bulan memang banyak lah dugaan yang datang... Tapi hadapi dengan tabah ... Menangis tu jangan cerita la.. Bergelen-gelen tapi aku menangis dalam hati sebab tu orang tak nampak... HAHA... Perempuan mana yang tak menangis ? Cuba bagitahu... Lagi-lagi kejadian yang menimpa kami baru-baru ni... Alaa taknak lah cerita lagi... Memang perit... Baru bercinta dah perit ni ha.. Tak apa , dugaan namanya... Ujian tu Allah dah tentukan buat kami... Aku terima dengan hati terbuka... Masing-masing dah besar dah boleh fikir mana yang baik mana yang buruk... 


Meskipun jodoh kami dah 8bulan bercinta , pada luarannya semua menganggap hubungan kami ni happy , tak ada masalah , siapa kata ? Cuba bercinta dan rasa sendiri perasaan yang kami lalui... Memang mencabar ... Dah kahwin nanti lagi banyak dugaan... Time ni lah kitorang anggap hubungan untuk berkenalan , memahami pasangan , belajar menerima dugaan yang mendatang dan sebagainya... Prepare untuk masa depan... *poyo sikit. Dalam kesempatan ni jugak aku nak berterima kasih dekat member-member aku , semuanya lah yang selalu bagi support ketika menghadapi masa-masa sukar :P


Lupakan yang lama , mulakan yang baru... Hope adalah happy ending nanti... Jodoh bukan kat tangan aku... Kalau jodoh tak kesampaian , nak buat macam mana... Hidup perlu diteruskan... Buat masa ni , I'm just falling in love with Muhammad Fawwaz... 


p/s : I can't stop loving you , and thanks for being my lover.... BamBam ! :D