\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Guys , you all are my HERO !
19 October 2011@12:23 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ....


Semalam merupakan hari yang paling susah untuk aku hadapi... Tapi aku menjadi kuat bila aku mempunyai hero-hero yang tolong aku... Mari aku perkenalkan... Jeng jeng jenggg xD


Hensem ? xD

Well , yang ini Adam.. umur 18... Still young and sweet , ahaks.. Dia ni lah peneman aku saat-saat aku ada masalah... Dan aku juga peneman dia bila dia dalam kesusahan or kesedihan macam aku alami sekarang ni... Tak pernah boring bila keluar dengan dia... Still single and available... Pernah jugak aku kenen-kenen dia dengan girl lain tapi tak menjadi je... Katanya biarlah dia rapat dengan aku je buat masa ni ... * tiada maksud lain ye xD
Sesiapa yang berminat boleh laa dapatkan borang kosong... HAHA *joke...


Ni plak Khairi xD

Well , Khairi ni pulak EX boyfriend aku a.k.a duda aku... HAKHAK... But now dah jadi member rapat aku sejak break... Apa-apa masalah aku semua dia tahu... Dia rajin bagi nasihat kat aku bila aku ada masalah... Dan selalu bantu aku selesaikan masalah bila dalam kesusahan... Dia ni sebaya dengan aku... Still young babe ! Nampak matured kan ? Actually dia ada hati lagi dengan aku , tapi watlek sudehh , selesa lagi bila aku berkawan je dengan dia... Dia tetap ada di sisi aku... Sayang kau gila ketat. HAHA...

Aku bertuah bila aku dalam kesusahan , ada jugak orang prihatin... Sayang jugak diorang kat aku... HEHE... Actually mysis jugak ada tolong aku :) Caring kan diorang ? so sweet... And , jangan pelik kalau lelaki yang rapat dengan aku sebabnya berkawan dengan lelaki lebih senang dari berkawan dengan perempuan , nak tahu kenapa ? Nanti-nantilah cerita. HAHA...

p/s : Maaf yea sebab curik pic korang. HAHA. I love you guys ! :-*