\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Hey Perempuan ! You're Wanted !
17 October 2011@11:21 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh ....


Ini entry kedua aku yang bisa membuatkan aku mencarut bagai di tengah-tengah malam yang tak berapa nak indah... Silakan kamu semua baca,.. Sesiapa yang lemah jantung harus baca kerana entry aku ni akan membuatkan anda terus ke ruangan ICU , tak pun meninggal terus... Disebabkan seorang perempuan , aku terus demam ... *aku ni lemah jugak... Ya , perempuan yang boleh dikatakan bitch... Sorry dear , aku tak boleh nak panggil kau bidadari atau puteri sebab kelakuan kau yang huduh lagi meluat itu menyebabkan aku nak memanggil kau dengan satu nama khusus , iaitu BITCH ! Yaaaa , paling sesuai ... Sesuai dengan perangai kau yang tak cantik tu... 


Aku peduli apa kalau entry ni membuatkan orang tak senang hati... Korang nak tau apa kelakuan dia pada petang tadi ? Sebelum darah tinggi aku membuak-buak naik , di persilakan korang semua klik fb perempuan ni... Klik sini -----> BITCH <-----


Dah tengok ? Okay mari sini aku nak buat dialog aku dengan dia petang tadi...


Bitch : Salam akak .... (oleh kerana dia lebih muda)


Aku : Wsalam...


Bitch : Nak tanya ni , apa hubungan akak dengan fawwaz ?


Aku : tunang dia... (saje sebab aku dah tau dia ni dari Fawwaz)


Bitch : Betul ni ? 


Aku : Betul la... Sorry ni siapa eh ? Tetiba nak tegur then tanya terus hal peribadi...


Bitch : Maaf la kak.. Bukan nak biadap... Betul ke ni ? sejak bila kapel ?


Aku : dah 8 bulan kapel... Ada masalah ke ?


Bitch : Yup.. dia tu bf saya...


Aku : ( tercengang ) ... Hahahaha... yeke ? then ?


Bitch : yelah ... dah lama.. dia pernah bagitau saya yang dia nak main-mainkan akak je...


Aku : Ohh yeke ? kalau kau nak dia , ameklah , kalau dia nak...


Bitch : @#$$$??Q!!!!!!!!@#$$% ... <---- mencarut....


Aku : HAHAHHAA... !@##$$&!!!!??//! <---- mencarut...




Omg , dengan perempuan macam ni ker Fawwaz nak suka ? Jangan kata Fawwaz , mak dia awal-awal dah reject kau bitch ! Then , kalau betul Fawwaz tu nak kau , kenapa dia datang KL , kerja kat KL ? Bukan nak dekat dengan kau ? Fikirlah perempuan ... Kau tu baru Form5.. SPM dah dekat lagi mau fikir pasal jantan ke ? Kalau aku lah , dok hadap depan buku je... Tak payah nak merenyam sangat lah kan... And aku mengaku aku ni pun bukan baik sangat , tapi aku takdelah nak menyerang perempuan lain semata-mata nak tahu mana betul atau tak ... Kau pergi serang bf aku dulu la... Apa yang tak puas hati sangat ? And aku tau kau ni sebenarnya SS je lebihhh... Pergi jauh-jauh ... Kalau takde mainan nanti aku bagi congkak , batu seremban , saidina , monopoly .... Okay kan ? Tak pun nanti aku terus hantar kau pergi bercuti kat TANJUNG RAMBUTAN selama-lamanya tak balik-balik ....


Kalau ada yang dengki kat aku , lupakan terus niat korang-korang yea ? Ataupun nak tunggu aku hapuskan ? Boleh jugak... Btw , sesiapa yang kenal minah ni , tolong inform kat aku eh ? Kalau ada kenalan dia terbaca pun okay gak.. Sekurang-kurangnya ada lah informer.. HAHAHA... 


p/s : Actually Fawwaz dah cerita terlebih dahulu pasal perempuan ni... Dia cerita benda yang sama.. Lepas add Fawwaz , terus tanya soalan yang sama macam dia tanya aku... MENTAL !