\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Macam-macam lah semalam...
17 October 2011@1:31 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :D


Semalam balik dari rumah akak ipar aku , aku pun berambus pergi ke Wangsa Walk makan-makan angin , lepak-lepak , cuci-cuci mata with my family :) Keisha ?? Opkoss ler ada ... Siapa pulak nak jaga dia kan kalau semua ikut , HAHA... Kemain lah semalam dia buat perangai.. Sebab penat sangat kot masa kat rumah akak ipar... Tengok pic dia masa kat rumah akak ipar...


HEHE... comel tak ?

Actually , Keisha tak diajar untuk tidur di dalam buaian yer ... Sebabnya nanti payah bila dok melawat rumah orang.. Mana nak carik buaian ?? HUHU... Tuu yang dia buat muka tu.. Penakut sebenarnya... Gayatt ! HAHAHA... Siann . Agak jakun di situ. :P

Okay lepas tu , dok jenjalan kat Wangsa Walk , aku ternampak 1 artis nih... Teka siapa...
Jeng jeng jeng......

Acha Septriasa :D

Haaa nokk ! Acha tuuuu ! HAHA... Orangnya sweet and cute je... Serius dia kecil molek je.. Semalam dia dok pakai wedges dalam 3 4 inci , tapi still nampak rendah.. Ke aku ni tinggi sangat ? HAHA... Don't knowww ! xD  Mula-mula aku yang nampak dulu... Pastu macam tak sure pulak kan.. Sebab dia dok kaber kaber muka dia dengan rambut panjang dia tu... Takut kena serbu lah kot... HUKHUK... Biasalahhh retisss ! Then aku lepak lepak kat kopitiam apa benda kat depan karaoke tu , minum-minum... Ternampak lagi 2 orang retiss.. Siapa ? Malas nak letak pic okay sebab aku tak minat diorang , HAHAHAHA ! Aku ternampak Shah Jazle hero cter Asmara tuuu dengan awekssnyaaaa Mira Liyana *kot .. Bukan mira cik pipi yer ! xD

Okay then gerak jenjalan tengok barang... Tengok orang ... Gelagat couple-couple... *Nape lain je entry ni... HAHA... Okay then...

Benda alah ni jugak jd mangsa KEISHA..

Okay nak dekat maghrib tu lah rasa perut lapar bagai... Okay kebetulan cik pipi ni cuti yea , HAHA... Cepat-cepatlah beransur ke foodcourt... Order blablabla...

Awat muka lagu tuuu xD

Buruk naaa muka aku nihh... HAHA.. Muka time laporr memang macam tu.. xD  Then , tengah-tengah makan nih jugaklah Keisha beraksi di atas meja makan.. OMG budak nihhh !

Intro ...


Lepas tu...

Joget-joget atas meja.. Huh!

Ada pulak yang interpremmm ....

Pokk diaa masukkkk :P

Bapak ngan anak sama je haa. HAHAHA... Dan nama pun bapak ngan anak ... Ahaksss ! xD
Penat sungguh la kalau nak melayan budak ni... Perangai dia semalam la paling aktif aku pernah tengok... Dok menjerit sana menjerit sini... Sampaikan orang dok pandang-pandang sengett kat aku... HAHA.. yelahh dan nama pun budak kan , wajiblah dia nak hyper . Kalau tak hyper , penyakit pulak dah... Simpang ~ Lagi satu , dia ni degil nak berjalan je... Dah boleh berjalan tapi malas and takut ... Dah tu nak mengharap bapaknya , mamanya , omanya , makcik-makciknya yang pimpin dia ke hulu ke hilir... Keisha Keisha... Penat tau...

p/s : Sakit pinggang dah ni ... Penat semalam pun tak habis lagi.. Pulak sekarang dilanda selsema... Acchummmm !!!