\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Maharaja Lawak Mega : Cik Pipi Sokong ?
29 October 2011@1:39 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh... 


Punyalah dok tunggu Maharaja Lawak Mega setat pukul 10 tadi ... Tapi yang spoilnya takde cikediss. *cisss... Tak ada feel lah pulok tengok tv... Aku pun dok menggoreng telur makan dengan roti... Alas perut malam sampai ke pagi... Malas pulak nak makan nasi... bukan sebab diet ok.. Okay then , bila cerita ni dah setat , yelah kan kali ni MLM ada gabungan 3 buah negara , iaitu Malaysia , Singapura dan Indonesia , so , lawak dorang ni kena teliti betul-betul sebab percakapan diorang tu yang tak berapa nak faham... HUHU... Singapura lebih kurang je tapi Indonesia ? HUHU.. Puas aku dok kuatkan volume sebab nak dengar apa dorang cakap wehhh!!


Volume sampai 45 tapi diorang cakap agak laju lah kan macam superman. -___-'   Tak boleh tangkap apa dorang cakap... HAHA... Nak tahu tak aku minat siapa and group mana ? HUHU... Kalau bagi minggu pertama ni lah kan , aku suka .... :


Jalil Hamid

Boboi ( Harun Salim Bachik & Afdlin Shauki )

Bawal Power

Hiro !

Saehu ( Indonesia )

Itu je yang best bagi aku... HAHA.. Yang lain maybe belum ready tunjuk taring... HUHU... Aku sokong je tapi aku tak undi pun , Ahaks . Boleh kan macam tu ? HAHAHA... Korang pulak sokong siapa ??? 

p/s : Habis je MLM ni , buang channel ni nak ambik channel INDOPEK. Layan~