\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Peminat Cerita Tamil
24 October 2011@12:22 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Madhavan

Rajnikanth


Rajnikanth ? Madhavan ? Aryann ? Kamal Hassan ? Kenal ke tak ? Mereka semua adalah HERO kegilaan aku.... HAHAHA... Hero cerita tamil la.. Jangan tak tahu , aku ni peminat cerita tamil no 123456789 ... Pantang ada cerita tak best , alih-alih aku mesti tukar chanel 202 kat astro tu... HAHAHA... Sesungguhnya chanel feveret aku setiap hari... MUAHAHA... Korang mesti tak tahu kan yang aku ni ada mix India/Pakistan gak ... So , that's why la terikut-ikut sikit cara blah sana... HAHA... Mesti korang rasa pelik kan kenapa aku suka sangat tengok cerita tamil ni ? Sebabnyaa ? Ada sebab-sebabnyaaa ....


Cara dia bercakap : Jelassss sejelassnyaaa... *Walaupun aku tak faham...ada subtitle takpe..


Cara diorang menari : Awesome ! Gaya tersendiri... HAHAHA


Cara diorang bergaduh : Lagi syok ! Mesti ada gebang sikit. HAHA.. Pulak tu mesti ada sound effect yang best bila ada aksi gaduh-gaduh... xD


Muzik : Mana-mana lagu diorang pun mesti nak masukkan elemen-elemen muzik tradisional diorang... Tak percaya maii tengok nih... Kaw-kaw punya lagu... Layannn ~




p/s : Nak tengok video paling romantik ? KLIK SINI :D