\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Sorry kalau tak best !
13 October 2011@11:53 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :D


Sehariann berehat daripada mengepost entry... HAHA.. Keletihan sebab dok buat cerpen je kan.. Anyway , cerpen dah habis semalam.. Sesiapa yang ikuti cerpen aku tu tahulah endingnya macam mana kan ? huhu... And kat sini aku nak mintak maaf banyak-banyak kalau cerpen aku tak best , almaklumlah ni baru kali kedua aku buat cerpen... Lepas ending semalam , ada pulak blogger ni cakap macam ni kat shoutbox aku tuu :)






Sorry agak kabur di situ , HAHA... Harap-harap kalau idea aku baekk , bolehlah aku buat cerpen lagi yea... Actually aku ni berkelulusan SPM je... So , korsa kata ke , simpulan bahasa ke , peribahasa ke ikut suka aku je.. HAHAHA... Apa yang cikgu ajar masa sekolah dulu tu aku praktikkan la.. Ni pun ingat-ingat lupa je... HIKHIK... Serius , aku bukan budak sijil ke , diploma ke , degree ke .. Yang aku ada takat SPM je.. Bukan nak bangga tapi itulah kenyataan.. And aku tak pernah copy paste cerita yang aku buat ni dari novel blablabla... Sorry , i'm not that type of person okay ! 

Kepada sesiapa yang belum baca , sila baca entry sebelum ni :D Mekasihhhh !


p/s : Cerpen akan datang sedang dalam pembikinan... Buat masa ni layan story aku jelah xD