\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Syafie Naswip follow aku balikk !
14 October 2011@3:50 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :D


Smile smile and smile... HAHA... nampak tak tajuk entry aku yang berkobar-kobar tu ? HAHA.. Ya , aku tak tipu , maii sini tengok dengan lebih jelas.


Syafie follower ke 362... Wee~


Okay bagi sesiapa yang tak kenal Syafie Naswip ni beliau pernah berlakon dalam filem arwah Yasmin Ahmad... Yang aku ingat first filem dia Mukhsin.. Yang first lah kot. HAHA.. Then talentime.. Yang lain-lain banyak drama.. Gila minat kot dengan mamat nih.. Even dia muda setahun dari aku... Wakaka... Err , and paling best dia berganding dengan aktor feveret aku Shaheizy Sam dalam cerita Songlap ! Yuhuuuuuuuuuuuu ~ Package tu. Kena wajib tengok.. Lagi-lagi ada Sara Ali... Auwww~ Filem Songlap tak silap aku , akhir tahun nih... :D

Itu je yang aku nak cerita. HAHA.. Tak sangka ye diorang ni tak sombong ... Alhamdulillah.. Maju ke depan lah beliau.. 

p/s : psstttt !!! dengar cerita , Rara Pink Mafia di follow oleh Yana Samsudin . Glamour you.. :D