\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Tabiat Cik Pipi
26 October 2011@12:23 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Morning , afternoon , evening , and goodnite ! xD

Hee ~ Memandangkan semua ada tabiat masing-masing kan ? Di sini aku nak memperjelaskan dan memberitahu tabiat-tabiat aku sejak dari kecil lagi... Banyak ... Mesti ada sama dengan korang sikit-sikit... HAHA... Aku list kan yea..

1. Baring meniarap sambil gesek-gesek kaki :
- HAHA. bunyik nak hot je... Tapi tuh ler aku... Aku pun tak tahu kenapa aku boleh buat            macam tu... dah nama pun habit kan... Orang kata kalau gesek-gesek kaki ni nakal :P

2. Dengar lagu dan nyanyi tak kira masa :
- Sudah tentu dalam bilik air , dapur , ruang tamu sekangkang kera tuu yang menjadi pilihan aku untuk mengasah suara ala-ala Adele ni... *perasan

3. Makan jeruk dan asam sampai berpaket-paket :
- Ni yang paling gilaa kalau jumpa benda alah ni... Tak boleh nak tinggal.. HAHA.. Kadang-kadang orang pandang serong je kalau aku makan benda ni... Ingat orang mengandung je ke yang boleh makan ? -____-'

4. Cabut rambut sampai rambut nipis :
- Huuuu yang ni tak semua orang buat... Time tengah usik-usik rambut tu kekadang tak sedar yang aku dok mencabut rambut sehelai-sehelai... pftttttt*

5. Tulis tangan kanan dan kiri :
- Tak semua orang tau aku boleh tulis menggunakan tangan kanan dan kiri... Aku tak kidal ... And kebiasaannya aku guna tangan kanan... Cebok tangan kiri *kotoq HAHA..

6. Lepak tengok wayang sorang-sorang kalau moody :
-Korang pernah tak buat macam aku ? HAHA... Jarang la kot... Beratur then beli tiket sorang-sorang lepastu aku takkan tengok cerita jiwang chintan-chintan , No Way !!! Aku tengok cerita hantu... And seat aku belakang sekali... Yeahhhh*

7. Main kejar-kejar dengan kucing :
- Time moody ke time otak tak berapa nak sihat , kucing lah menjadi mangsa pertama aku. HAHAHA.. aku tak dera okay. Tapi aku main-main layan perasaan kucing... *weng

8. Window Shopping :
- Okay yang ni paling utama...Bukan barang je jadi mangsa , jejaka-jejaka hot pun kekadang... HAHA.. *gatal ... Biasa lah tu dah namanya perempuan.. HAHA... Bak kata korang cuci-cuci mata... yang ni tak kira time aku sihat ke tak sihat ke moody ke tak ke dah tentu nak window shopping jugak... xD

9. Ketuk-ketuk benda :
- Apa je yang ada depan mata aku , aku akan ketuk-ketuk... Contohnya meja , kerusi , lantai , kepala orang kadang-kadang... 

10. Buat muka then snap pic :
- HAHAHAHA... Jangan kata korang tak pernah okay ! Buat muka bajet-bajet comel then snap pic bebanyak. Kadang-kadang buat muka huduh... Dah snap tengok balik lepastu tak mengaku muka sendiri... *wakluuu

p/s : Actually banyak lagi... Tapi yang tu je selalu buat . HAHA..