\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Zaman Sekolah Cik Pipi.
20 October 2011@1:17 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh :D


Sekarang macam malas nak update belog kan ? HAHA. Tak tahu kenapa tapi tengah borak-borak kat fb tadi dengan member , tiba-tiba dia ada bagi idea lah pulak kan ? OMG terim kasihh banyak-banyak ! :D  And harini berkisah ZAMAN SEKOLAH aku... Walaowehhh ! Zaman yang aku rasa aku ni lah orang yang paling tak famous . Maksud aku orang yang paling tak dikenali... Bila dah habis sekolah ni , kat fb lah especially , ramai yang tertanya-tanya aku ni siapa.. Ada perubahan sangat-sangat ke ? HAHA... Well , dulu aku ni tak cantik , *sekarang pun tak... So , seorang pun takdenya nak pandang aku nak buat gepren , KAHKAH. Noob gila ~


Memang aku rasa akulah orang paling skema. Tapi... aku ni nakal.. Keje sekolah ada gak la yang selalu tak siap. Tu kalau subject aku kurengg minat la kan.. Yang selalu siap , dan konfem-konfem BM , BI , MATH dengan AGAMA... HAHAHA... Paling utama BM la.. Sebab aku ni suka mengarang... BI pun sama... Nak tengok muka aku time sekolah ? Pleaselah gelak kuat-kuat sambil tepuk dahi... Takpun gelak macam orang baru dapat gaji... HAHAHA...


Final year nih... Form5 xD

And cuba korang tengok nametag tu... Aku tak letak nama aku pun.. Aku buat nametag baru ,  dengan nama yang baru. KAHKAH. Aku letak ' N.Amyra ' ... Budget gilaaa~ Cikgu aku tak berani nak marah kot xD

Gulap gulita mukaku...

Berkarat ha muka aku... haha...

Well pic yang atas ni time aku ada rombongan cik kiah ke PTPL... Masa ni form5 gakla... 

Haaa kurus tak dulu ? xD

Rindu dengan badan dulu. Ternyata dulu lagi slim berbanding sekarang. What the heckkk ! HAHA... Maybe sebab aku menternak lemak kat rumah hari-hari... Pftttt ! Pic kat atas ni time aku jadi wakil dari kelas untuk event apa entah aku tak ingat. HAHA.. Sorry , lost memory kejap... Tu jelah pic yang aku ada lagi... Lain-lain dah hilang sebab hp rosak... Ni pun atas bantuan member-member yang still lagi simpan pic aku yang tak bape nak cantik ni :P

Tuu dulu tahun 2008... But now ? Jeng jeng jenggg !


Tahun 2011

Ni pic time kuar baru-baru ni... HAHA.. No edit-edit babe ! Tak mainlahh... Okay itu je. HAHA.. Boleh aku tidur sekarang ? Mengantuk ...

p/s : Muka aku tak berubah , tapi badan je.. Slim world please ! xD