\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Hanya lagi 40%
01 November 2011@3:59 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh....

Tempek muka besau-besau dulu :P

Apa yang 40% tu ?? Haaa ... Sekarang ni aku tengah siapkan cerpen terbaru aku... Ya , 100% ciptaan aku... Ni cerpen kedua aku... Sebelum ni ada jugak buat... HEHE.. So , harap-harap ada lah yang sudi nak membaca yea.... Masa aku post entry pasal cerpen nanti , tak adalah aku nak join segmen itu ini ya ! Aku berhenti sekejap la untuk join apa-apa contest pun... Mintak maaf ya siapa-siapa yang tag nama aku tuh :D  Lepas dah free nanti boleh lah join ! So , janganlah ambik hati pasal tu pulak tau... Cerpen aku ni bertajuk ' AIESYA ' ... Tak tahulahh berapa episod pulak.. HAHA... Belum siap sepenuhnya kan...  

And maaf jugak yang dok bising kat kotak jerit aku tu. HAHA.. Sebab sampai sekarang aku tak sempat nak blogwalking... Nanti dah free aku terjah semuanya ya ! So , aku nak continue  buat cerpen ni... Sampai ketemu lagi. Muahahahaha ! xD

p/s : Busy , busy , busy ! :D