\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Haiii Semenyihhhh !
29 December 2011@2:46 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...




Okay apa pasal shawl ni lagi ? :p

Almost 3 weeks aku tak update belog yang dah nampak usang ni... Sedih betul la tengok belog ni.. Apa nak jadi ni ? Sejak aku pindah baru harini aku dapat update.. Sebab cable wifi baru je pasang pagi tadi.. Dan hari ni jugak aku update. HAHA... Aku nak cerita sikit la pasal penduduk Semenyih ni... Memang lain macam la jugak.. First time aku keluar pergi tesco Semenyih , masuk-masuk je tesco , makcik yang bawak anak-anak diorang tu pun dok usha aku... Aku tahu la aku keluar pakai shawl , baju T with cardigans and sliper... Apa yang pelik sangat makcik sampai dok toleh-toleh 2 3 kali ? Walaweh... Selekeh sangat ke aku ni.. Kalau dah nama Tesco depan rumah , takkan nak pakai gaun pengantin ? Baju kebaya ? Bukan ada event pun.. Make up pun aku tak pakai... Anehnya penduduk sini... HAHA...


Okay lupakan aje la.. Semenyih not bad... Aku ingatkan kampung sangat.. Okaylah.. Tenang aje.. Memang betul la kata orang. Kalau dah pindah , memang boleh lupakan segala masalah-masalah lepas... Hee~


Nway , harapan la bila duduk sini senang nak pergi tengok wayang... Jauh kot.. Sadis*


p/s : Aku semakin bahagiaaa... Jeng jeng jenggg :D