\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Tamat cerita... Buka buku baru !
10 December 2011@11:28 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Hey Peeps ! :D

Dah lama pulak aku tak post entry macam ni... Asyik-asyik dengan cerpen aku je kan.. Now , i'm free to story mory about my life. Yeszaaaa ! Tak sangka la pulak cerpen aku tu ada orang nak baca... ke pura-pura baca ? *Ehemmm ! Alhamdulillah.. Kepada yang baca tu thank you so much sebab baca to pengkomen jugak yea... *Apa punya bahasa ni... HAHA.. Sebab rindu nak guna bahasa-bahasa macam ni... Asyik ayat skema je kan... Walawehhh... Aku pun tengah happy sangat sekarang ni sebabnya aku bakal pindah ke rumah baru !


Yes , my new house... Dekat area Semenyih je... Kalau tak tahu Semenyih kat mana cuba Google... Malas pulak nak letak peta sebesar alam tu kan... So , bolehlah lepas ni nak lupakan kisah-kisah silam terlampau melampau dan selampau... Ada ke ? Do I care ? Wahh ! Harini nak kerek aje... HAHA.. Sorry ya , dah lama tak lepas gian menaip ala-ala freedom ni :p Terover pulakk... 


Nak tengok rumah baru aku ? Ni diaaa :D




Alhamdulillah :D

Rumah biasa je... Yang penting pindah okay... Lupakan kisah-kisah silam yang melampau terlebih lampau tu... tiba-tiba emo... Okay then... Kita enjoyyy lah ! Kalau nanti aku ada buat kenduri masuk rumah , insyaallah aku uploadkan pic-pic yer sayang-sayangku semua :)

Dan kemungkinan jugak TM waipai tak dapat nak sambung start next week... So , aku kena berehat sebentar lah dari berbelog.. Jangan rindu aku pulak... Tata titi tututtt ... EH ! :p


p/s : kalau dah jadi penduduk Semenyih nak shopping celah mana ? =,=