\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Aku single ke tak ?
07 January 2012@2:03 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


'Pendamping' saya :D

Tujuan aku update entry yang ini sebabnya ramai pulak yang ragu-ragu dengan status aku yang sebenar... Mana tak nya masakan pokok bergoyang tiada angin.. Tett. Actually boyfriend aku yang lama tu , aku dah break... tarikh break 10/11/11.. Cantik kan tarikh ? *huahua... Bagi aku yang lepas biarlah lepas... Usah di kenang.. Tahun baru azam baru boleh kan ?

Status aku buat masa sekarang ni 'atas pagar'.. Boleh tak macam tu ? HAHA... Aku selesa dengan Encik atas ni... Sebabnya dia ada masa aku dalam suka dan duka. *ayat parah nok.

Boleh katakan aku berkawan dengan dia.. Satu-satunya lelaki yang rapat dengan aku.. Encik atas ni jelah... Tak ada lelaki lain dah... Aku dah kenal dia dah 2 tahun... So , dah kenal hati budi masing-masing... Tapi kalau nak ke arah TU , itu kerja Allah... Biarlah berlaku secara natural..

Aku dengan dia , macam isi dengan kuku.. Tak boleh dipisahkan.. HEHE... Setiap hari , tak mesej or call tak sah... Walau aku dengan dia busy macam mana pun hari-hari tetap balas mesej and call... Sebab nak tahu khabar... 

Actually kitorang rapat sejak bulan 9 tahun lepas... Itu pun sebab dia lepas break.. Cuba nak buat dia happy and kembalikan mood dia sampai lah dia ceria macam sekarang ni.. Punyalah susah ! Then , bulan 11 aku pulak yang break.. Lepas tu memang kitorang bertambah rapat... Mungkin Allah sengaja mempertemukan aku dengan encik atas ni... Dengan adanya encik atas ni , aku dapat kembalikan mood aku macam dulu , HAPPY GO LUCKY !

Lagi satu , aku takkan fikir pasal hal kahwin selama 8 tahun , insyaallah. Sebab aku nak fokus benda lain dulu.. Kahwin ni bila-bila pun boleh , tapi nak membalas jasa orang , eloklah secepatnya... Bukan apa , aku dah fed up bila orang lain sibuk tanya bila nak kahwin ? Kalau nak korang je la pergi kahwin ye , and insyaallah aku akan jadi pengapit korang semua sebelum aku sendiri kahwin... 

Akhir kata , 'Thanks a lot Mohamad Adam... I Love You. :D '

p/s : Kalau ada jodoh tak kemana.. Tak payah sibuk-sibuk dok mencari...