\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Baraka Allah hulakuma...
09 January 2012@12:38 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh....


Kelmarin dan semalam aku ada dekat Melaka. Why ? Sebab ada kenduri kahwin abang ipar punya adik.. Dua pasangan pulak tu. HUHU.. Best pulak tengok dua pasangan sanding sekali.. Kau taknak ? Okay yang best tu aku dah lama tak makan nasi minyak.. Sekali jumpa kauuuu , tak pandang kiri kanan. Nasib baik tak ada lori... HAHA.. 


Ohh ! Lupa nak mention nama tempat.. Majlis kahwin diadakan di Felcra Lubok China , Melaka.. Haa sesiapa orang Melaka tu mesti tahu kan ? Taktahu tanya pakcik google :p


Jom layan gambar dulu...

Adik bongsu , Sharmin :D

*Kelasss kau bedah. Dengan adik sendiri je pon.. :p


Pengantin :D
*pengantin lagi sepasang tak ada. HAHA.. tak sempat !
Adik kepada abang ipar :D
*jangan bikin gosip liar. HAHA

Terserlah muka kemakcian=makcik.. 
*Best sanding dengan Keisha. HAHA

Tak ready lagi dah snap. Nasib baik cantik. *muntah !
* Cantik anak Amma ni :)

Pengantin Tahun 2020.. :p

* 2020.. cantik tu.. Tunggu sampai lebam !

Mesti korang tertanya-tanya apsal baju aku lain-lain ? Baju purple tu masa nikah... Baju cokelat yang aku pakai tu masa sanding.. Bajet aku pulak yang kahwin ni. Hahahahakktuihh !  Aku kan suka campur-campur gambar ni. Serabut betul la. HAHA.. Harap maaf ye... Seronok betul dapat tengok pengantin...Bercinta sampai ke jinjang pelamin.. Dari fantasi , akhirnya menjadi realiti.. Alhamdulillah...

p/s : Sebab dah letih sangat , dapat update sikit-sikit je. :D