\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Karok karok karok !
10 January 2012@3:31 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Lama gila kot tak karok... Sejak aku pindah rumah , jarang gila nak derma suara kat REDBOX , SUPERSTAR , SONG BOX dan sebagainya... Alih-alih aku pergi Melaka ada kenduri kahwin , aku pun ambil kesempatan jumpa dengan member-member aku masa aku study dulu... Kebetulan diorang semua tengah cuti.. Apa lagi ? Berendut lah dengan diorang...


Mereka-mereka ialah Azie , wanie , Ain , Anis dengan Ateh... Ateh ni kakak kepada Azie dan Wanie... Azie dengan Wanie ni kembar tak seiras.. Korang tengok lah nanti. HAHA..


Mula-mula kitorang lepak kedai mamak sementara tunggu turn nak dapatkan bilik karok. Mana taknya malam minggu ramai lah kan yang datang... Nasib baik kitorang sempat booking bilik... Lepak punya lepak , aku pun meng'order' la roti cheese , auww feveret tu :p


Ain , Wanie , Ateh :D

Ehem ! :p

Azie and me :)

Pose punya pose jadi cmnie , HAHA :p

Anis , aku , wanie , ain (belakang) , Azie..

Aksi-aksi anak-anak dara bermula. HAHA.. Anak dara 2012. Buruk benor rupanya :p


jangan tanya kenapa mcm ni -_-'

Si kembar menyanyi :)

Tuu dia 3 suara ! haha

Ain and Ateh :)
Gerak pukul 9... Balik pukul 1 pagi.. Ish ish ish.. Anak dara terbaik ! HAHA.. Mana tak nya dapat karok 3jam.. Dah macam-macam lagu kitorang pilih... Dari lagu jiwang karat , ke lagu omputih.. Lepas tu ke lagu dangdut , ke lagu shuffle... Akhir sekali lagu penutup lagu nasyid.. Insaf teruss KAUUUU !! HAHA.. Lepas dah rasa insaf sekejap tu terus balik la... Tunggu apa lagi ? Mak aku sanggup tunggu aku balik dulu then baru tidur dengan nyenyak.. Terima kasih makk ! :p


Next time kalau jumpa budak-budak ni lagi , memang tak reti nak balik la. HAHA.. Lagipun rindu aku terubat sebab almost 2 years tak jumpa diorang... Sebab tu lah aku lambat balik.. Tak puas sebenarnya hangout dengan diorang... 


Kalau ada sumur di ladang , boleh kita menumpang mandi..
Kalau ada umur yang panjang boleh kita jumpa lagi ! :D


p/s : Betul ke tak pantun ni ? :p