\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Lagu Tema untuk Cerpen Baru ! Tolong Syorkan pleaseeeee...
03 January 2012@11:43 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh....

Hye Peeps ! :D

Harini aku sengaja nak tulis entry lambat sikit memandangkan kat rumah aku ni ada budak kenit yang aku kena jaga.. Penat memang penat.. Keletah budak-budak , tak semua perempuan boleh bersabar dengan perangai budak-budak kan ? Tapi aku dah biasa.. Bukan budak je , orang tua lagi susah kot nak jaga. HAHA. Annoy betul.. Tapi aku seorang anak yang memahami.. Pekakkan telinga , buat sahaja kerjanya ! HUHU..

Okay , lagu tema untuk cerpen baru aku yang akan di post tak lama lagi ? I have no idea okay. Sebab banyak sangat lagu yang aku suka.. Tapi kalau boleh korang syorkan la untuk aku lagu apa... Okay aku bagi hint sikit..

Lagu Tema : Berkisarkan cinta 3 segi... Tak semestinya lagu cinta 3 segi.. Hadoi muak lagu
                  tu. HAHA... Apa-apa sahaja sebab ini cinta 3 4 segi... 

Okay . Korang tolong aku sebab ikhlas tau... Jangan mintak upah pulak.. Aku tak ada duit , tapi nanti aku tolong masakkan lauk sedap-sedap untuk korang.. HAHA.. *merepek

p/s : Tak sabar pulak nak post cerpen...