\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Tahun 2012 dan Azam Alakazam...
02 January 2012@5:49 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Apa kena mengena nih :p

Semua orang tahu dan merasai tahun baru yang baru je menjelma semalam.. Aku yang tak pernah menyambut Tahun Baru , boleh pulak ter'sambut' awal tahun ni... HAHA.. Aku tak jangka okay... Sepatutnya 1jan aku nak keluar tapi aku made decision , so keluar la 31dis..

LOKASI : THE CURVE , DAMANSARA
MASA : 11.15 PAGI - 6.15 PETANG
BERSAMA : CIK ABANG ATAS NI 

Jalan punya jalan , kitorang naik atas dulu pergi beli tiket.. Usha punya usha cerita yang kitorang nak tengok... Teka la cter apa...

CTER NI !!!!

Kalau korang nak have fun , nak bergelak ketawa aku syorkan korang tengoklah cter ni.. Dan khas jugak untuk korang-korang yang tengah frust bercinta macam aku. HAHA.. Keluar wayang je terus boleh lupa masalah.. Hebat tak hebat ? Tak percaya layan jelah cter ni... Budak-budak pun boleh tengok , no 18sx... Takde hal kan ? Memang best , lagi-lagi pelakon dia yang havoc ! Adam Sandler , HUHU ...

AZAM ALAKAZAM :

- Nak sambung study yang tergendala dalam 2 tahun lepas...

- Nak kereta sendiri *macam tak mungkin..

- Nak kurus *insyaallah...

- Kalau boleh nak perluaskan lagi ilmu sastera :)

- Nak anak buah *permintaan atau apa ni ?

That's all.. Tak banyak pun sebab azam tahun lepas dah banyak tercapai... But this year penuh dengan keserdahanaan.. Yang penting study ! Kalau dapat insyaallah...

p/s : Doakan supaya aku dapat sambung study...