\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Habis sudah novel ' Warkah Buat Adam'
07 April 2012@10:25 PM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh.

Nah Setepekk ! HAHA.


Alhamdulillah, akhirnya CPT berjaya jugak habiskan novel 'Warkah Buat Adam'... Dengan idea yang tak disangka-sangka datang secara tiba-tiba , terus tergerak hati nak buat novel ni... Actually , idea ni datang kerana aku sekarang berada di dalam situasi yang sama dengan yang dalam cerita tu , tapi aku ubah sikit-sikit supaya taklah sama sangat , kang ada yang makan dalam... And one more thing , novel ni sebenarnya khas untuk orang yang CPT cintai... CPT buat novel ni khas untuk 'dia'... Dia adalah sumber inspirasi CPT... Ramai pulak yang tak puas hati dengan ending dia.. Tapi tak apa la , asalkan semua dapat rasa apa yang aku tulis tu. Kalau tak rasa tak ada perasaan kot. HAHA.  Joke okay. Insyaallah esok atau lusa aku akan buat terus marathon Warkah Buat Adam , kiranya dari part 1 sampai la part 60... Then aku nak rehat seminggu , dua minggu , tiga minggu , atau setahun. HEHE. Tipu je ! :p

p/s : Ada gak blogger lain buat permintaan buat novel baru... Hmm. Tunggu bahan dulu. :)