\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Anak Fruit Baru !
19 June 2012@4:53 PM
Assalamualaikum... 




Dah bersepah, bersawang dan macam-macam 'ber' lagi lah belog aku ni haa.. Dah lama sangat tak update.. Kadang-kadang rindu.. Kadang-kadang tak. HAHA. Aku sebenarnya dah malas nak update bagai, cuma hari ni aku nak sharing perasaan aku sekarang ni... Maklumlah dah dapat anak buah baru.. Nak tengok ? 




Tuu diaaa budak bucuk ammok.. HEHE.


Comel tak ? Sebijik macam rupa kakak dia :)  

Geram pun ada gak sekarang ni, tapi apa je boleh buat... Sebab anak buah aku ni kena tahan dekat NICU sebab pernafasan dia laju... Kitorang menanti dengan penuh kesabaran... Lupa pulak nak bagitau. Tengah syok-syok cerita excited aku ni, HAHA.. Baby ni baby boy.. Nama belum ada lagi, huhu.. Nanti apa-apa aku cerita kat sini ye ? Berat baby ni pulak 3.93kg dan baru je lahir semalam , 18 Jun 2012... Semangat kan ? Tu yang dok gelabah ni , kalau dapat cium memang tak lepas kot. Teheeeee :)

Mengalahkan mak kandung dia nak lelebih ni woi ! hahaha... Biasalah kan.. Anak buah pun dah macam anak sendiri... Siapa tak sayang budak kecik weh.. Yang kes buang anak tu jangan tanya la , tu dah sah-sah mental. lalalala :)


p/s : Nama belum ada. Tapi ada ura-ura mengatakan nama dia nama retis. Aaron ?? HAHA. Not sure yet. :p