\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Rapuh Segala.
21 June 2012@2:48 PM
Assalamualaikum...




Aku tak suka dikongkong.


Diperlakukan seperti banduan yang melakukan kebajikan supaya dibebaskan.


Aku benci hidup begini.


Dari terbit mentari sehingga terbitnya senja.


Masih lagi di tokok lama..


Hidup segan , mati tak mahu.


Berapa lama lagi mesti aku bertahan ?


Diceruk kehidupan moden yang serba baru.


Aku masih lagi tersipu , untuk berdiri sama megah dengan yang lain..


Pokok pangkalnya sama , tetapi akarnya lain-lain.


Hanya aku yang tenggelam dihiasi ribut badai dan angin taufan.


Sementara yang lainnya mewah, bangga, dan berjaya mencapai sasaran!


Hati rapuh mengingatkan semua.


Otak lumpuh memikirkan segala.


Mata buta menangis sahaja.


Mulut bisu dan hanya diam seribu bahasa.


Jasad rela meninggalkan rohnya bila-bila masa. 




THE END.