\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Saya junior Aswara !
30 July 2012@10:11 PM
Assalamualaikum :)


 Serius lama gila tak update blog. Rindu! Firstly, cuba tengok gambar nie :)


    
Graduation Day! Puii ! Hahahaha :p

Insyallah ye one day. That time masa habis orientasi. Bukan graduation day macam yang aku cakap. Propa lebih! HAHA... Rasa bertuah sebab dapat masuk sini.. ASWARA okay ! Bukan calang-calang... Aku study 3 tahun dalam Dip. Penulisan Kreatif... Konon nak jadi macam A.Samad Said, puii! HAHA... Tak sehebat beliau la kan.. He's my inspiration... One day nak jugak jadi macam tu :)

And lastly. Tak nak update banyak-banyak , sebab aku nak korang rindu aku. HAHA.. Lepas ni banyak la assignment bertimbun-timbun.. HUHU. Redha jelah.. Dah namanya student kan? Hihi...

p/s : Homesick beb!