\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Hello, Perempuan Annoyinggg!
03 November 2012@11:12 PM
Assalamualaikum.


Err. Peace! Hee :p

Setiap orang dilahirkan dengan kelebihan masing-masing dan kekurangan masing-masing. Tapi, apa yang aku cuba nak sampaikan ni lebih kepada perangai seseorang. Sejak aku dah meningkat dewasa ni, aku lebih mengenali siapa kawan-kawan aku. 

Aku sebenarnya nak luah je. Tak payah nak formal sangat la CPT. HAHA. Okay btw, aku menyampah dekat sorang budak ni. Muka cantik macam artis. Tapi belum jadi artis dah perasan artis. Macam mana tuuu heyy? huhu.

Okay, i know u berkawan rapat dengan artis and selalu hangout, kalau tak ke KLCC, The Mall, takpun Pavi, OMG! Erhh =='

So annoying ya girl. Please don't make me angry with your attitude. Cukuplah kau dah buat semak tiap-tiap hari. Kau boleh berlakon baik. Kau pelakon terbaik. 

Kalau kau rasa nak menang award, sila teruskan. Sebab aku takkan bagi muka dekat kau ya perempuan. Dengan kekayaan, bolehlah tunjuk belang! Aku bangga sebab aku orang miskin. Daripada kaya, busuk hati, untuk apa? Kekayaan harta tak menjamin seseorang tu hidup bahagia. 

Berubahlah. Ke kau nak aku sedarkan?

p/s: Pic di atas tak ada kena mengena.