\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



CPT Diuji Lagi.. Cubaan..
22 January 2013@2:21 AM
Assalamualaikum.

Serius hari ni CPT moody semacam sampaikan beberapa orang dah kena marah dengan CPT tadi. Kenapa lah hari ni?

CPT dah la banyak masalah. Ditimpa pulak dengan masalah lain. Haish.

Kenapa orang disekeliling kita menyeksa kita dengan perlahan-lahan, lemah lembut sampaikan diri ni rasa macam nak mati? Bila CPT buat benda sikit, ramai yang nampak keburukan CPT. Bila CPT buat baik, tak ada pulak yang nak hargai kebaikan CPT.. 

Pelik lah manusia. Tak payah hidup lah kau, kalau suka judge orang dengan benda tak baik je.

Tolonglah Ya Allah, aku dah semakin lemah!

Lemah!

Lemah!

Lemah!

CPT rasa lebih baik CPT menghilangkan diri sebentar dari dunia realiti ni..


p/s : Jika Allah SWT menyatakan bahawa sesungguhnya, orang yang baik perilakunya diuji dengan ujian yang hebat, maka aku terima ujian Allah itu dengan seadanya.. Permudahkan jalan cerita yang Engkau persembahkan...