\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Bila Lelaki Berbicara Tentang Berat?
26 February 2013@11:07 PM
Assalamualaikum.

CPT again and again. Lepas apa yang CPT melalut beberapa hari lepas dalam BI tu CPT pun tak tahu, sebab CPT ni tak reti speaking BI sebenarnya. Tapi disebabkan CPT stress, boleh pulak speaking dengan serta merta.. *boleh pulak macam tu kan.

Sekarang ni CPT nak mengomel sikit pasal berat badan. Lelaki ni jenis ambil tahu pasal berat badan perempuan ni disebabkan dia nak ambil berat pasal kesihatan ataupun dia nak perempuan tu slim?

Grrr*

Kat sini CPT nak jelaskan. 

"If a man that loves you so much, he don't regret what he done for his life for choosing you as his girlfriend"

Nahhh!

Rasa terkena tak wahai lelaki?

p/s : Sila minta putus kalau anda rasa menyesal couple dengan wanita gemuk seperti saya. Bye.