\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Spain Dan Tugas Harian...
28 June 2012@1:26 PM
Assalamualaikum...


Punyalah nak tunggu tengok bola pagi tadi , boleh pulak tertidur depan laptop ... Tengah khusyuk layan fesbuk dengan ym , boleh tertidur... Dah la pulak tengah webcam.. Apa aku buat mesti Encik Jacob nampak, kuikui...


Apa-apa pun aku berbangga sebab Spain mara ke final ! Yeahhhh~


Berbulu ke tak ? :p

Jangan jelly okay Spain menang. Hehe.. Sorry for Portugal ya sebab tak dapat mara... Lepas ni kita tunggu German vs Italy pulak... Aku lebih prefer Italy la :)

Comel tak baby ? Aaron :)

Cute tak anak buah aku ni ? Yeahh baby dah balik dah semalam.. Lama kan ? Serius penantian aku dah berakhir... Hahaha.. Puas peluk budak comel ni.. Bau pun best! :D

Tugas harian aku tu bukan dengan baby ni.. Tapi dengan anak bela/anak jiran dengan keisha je.. Penat weh.. Tiap-tiap pagi je dah mengadap dapur... Lepas tu rehat kejap , mengadap budak-budak pulak... Bukan senang nak jaga budak... Aku pernah gak membebel sebab penat , tapi mak aku kata , dia nak train aku supaya senang kemudian hari.. Walawehh.....


p/s : Walaweii tak dapat masuk final Showdown *tetiba.