\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Akhirnya aku tunjuk jugak .
23 August 2011@9:43 AM
Assalamualaikum warrahmatullahiwabarokatuh...


Harini macam semalam . Hupdate awalll gilaaa . HAHA . Sebabnya aku just nak cter , kan aku dah kata haritu aku pergi JALAN-JALAN SAMPAI LEBAM ... Dengan kawan aku tuu . hihi ... Now , aku nak tunjuk apa yang aku beli , maksud aku , apa yang aku sempat beli .... Erk !




Handbag Leopardd :)

Even ini je yang aku sempat beli , Alhamdulillah ... Jangan tanya laa brand apa , harga berapa .... HUHU ... Baju raya pertama mesti ada tapi tak boleh la tunjuk , surpriseee ! xD  Nanti aku uploadkan ye :) HEHE . . Raya tahun ni ala kadar je . Memang tak bermakna bagi aku lepas ada macam-macam masalah . Korang dengar lagu kat blog ni punn nak nangis je kan . -____-'  Sorry , aku memang sengaja letak , huhu . Untuk aku sendiri . Kalau taknak dengar sila MUTE ... Maaf ye korang entry sebelum-sebelum ni banyak emo je . Biasalah aku pun manusia bukan alien ... Orite . tu je yang aku nak share . See you'all tomorrow ...

p/s : Tomorrow never die ...