\
Cik Pipi Tembam





profile chat entries credits +follow home



Cerpen | Benci Tapi Rindu = Part 1 , Part 2 , Part 3 ( Final ) . Baca Jangan Tak Baca !
16 July 2011@11:01 PM
Assalamualaikum :)


Buat sesapa yang terlepas pandang , aku ada buat satu cerpen untuk tatapan korang . Ayat pun takdelah hebat sangat . Biasa-biasa je . Tapi bacalah untuk masa lapang korang or sesapa yang tengah blogwalking tu kan . . Cerpen ni aku buat sendiri tanpa bantuan sape-sape pun . And yang penting aku tak copy kat mana-mana novel or cerpen orang lain . . Setiap apa yang dibuat harus jujur dan ikhlas . Alright ! Enjoy ur reading :)


Untuk Part 1 - Klik  ------>  SINI

Untuk Part 2 - Klik ------->  SINI

Untuk Part 3 ( Final ) - Klik ------>  SINI


p/s : Nak tau reaksi korang mcm mana . Heee ~